Tietoa yhdistyksestä

Mondioringyhdistys ry on vuonna 2007 perustettu suomalaisten mondioringharrastajien yhdistys. Yhdistyksen tavoitteena on edistää Mondioring-lajin harrastusta Suomessa, tehdä lajia tunnetuksi ja auttaa uusia harrastajia etsiytymään lajin pariin. Mondioringyhdistys ry on Suomen Kennelliiton ja Suomen Palveluskoiraliiton jäsenyhdistys.

Mondioringyhdistys järjestää koulutustilaisuuksia lajiin mahdollisuuksien mukaan jäsenistön toiveiden pohjalta. Yhdistys kannustaa jäseniään mondioring-lajitoimintaa edistäviin koulutuksiin kuten tuomari- ja kilpailuavustajakoulutuksiin, sekä kokeiden ja tapahtumien järjestämiseen.

Yhdistys tukee jäseniään mahdollisuuksiensa mukaan myös mm. avustamalla matkakustannuksissa heidän edustaessaan Suomea kansainvälisissä arvokilpailuissa sekä tukemalla maalimiesten kouluttautumista. Alta löydät yhdistyksen avustusperiaatteet ja ohjeen tukianomuksiin.

Yhdistyksellä on sponsorisopimukset PiaPharman sekä Urheilukoira.fi kanssa. Yhdistyksen jäsenet saavat yhteistyökumppaneilta alennuksia.

Yhdistyksen toimintahistoria ja muut dokumentit

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyksen äänestys- ja vaalijärjestys

Ohjeet avustuksiin ja tukianomuksiin - yhdistyksen avustusperiaatteet ja kokeiden tukianomusohje (hyväksytty 31.5.2021)